FreakScene.net

Dinosaur Jr. Fan Community

Menu

Skip to content
  • Home
    • News
  • Artists
  • Song Lyrics
  • Links
  • Contact Us
    • Privacy Policy
  • Forums
    • Latest Topics
    • Dinosaur/J News & Discussions
    • Dinosaur Related Discussions
    • General Discussions
    • Bootleg Trading
    • Guitar Room
    • Fossils
    • Get Discovered
    • Introductions
    • Site Suggestions + Comments
    • Live reviews / meetups
    • Open Topic
    • Area 51
    • Musicians & D.I.Y. Artists

In January I was broke, but still got around to buying.

Forums › Forums › General Discussions › Open Topic › In January I was broke, but still got around to buying.

• This topic has 33 replies, 11 voices, and was last updated 20 years, 10 months ago by Aatos.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
← 1 2 3 →
  • Author
    Robert
    Participant

well, I’m not exactly broke. but I dug deep into my pockets to buy:’
      1 kg toro
      1 kg salmon
      2 kg crab(will have to clean and fix it myself)
      0.5 kg I’m not sure what it’s called in english but it would be something like butterfish.
      nori
      wasabi
      ginger something

so now I’ll run around the kitchen, listening to flaming lips, saying hørdi børdi hørdi børdi, and make sushi.

and though I might not have too much money right now, I’m allways ready to trade money for great food and evenings with friends. amen.

January 22, 2005 at 9:01 am #106826
      Bucky Ramone
      Participant
        "Robert" wrote:
        saying hørdi børdi hørdi børdi

[img]http://www.entertainmentearth.com/images/AUTOIMAGES/SA411lg.jpg[/img]

:lol: :lol: :lol:

January 22, 2005 at 9:44 pm #106827
        malcom
        Participant

The Ramones-Rocket to Russia

January 23, 2005 at 10:00 am #106828
          maxini
          Participant

A three-pack of tennis balls. Gonna fulfill a dream and learn how to juggle.

January 23, 2005 at 5:19 pm #106829
            Robert
            Participant

buckmeister, :lol:

maxini, will you stop making atomic bombs and join a travelling circus, juggling as a living ?

January 24, 2005 at 2:20 am #106830
              maxini
              Participant

Nah, I need my freedom so I’ll be doing freelance jugglery.

And if that won’t work out at least I’ll have a new trick to impress women with.

Plus it’s relaxing and good coordination training.

January 24, 2005 at 1:14 pm #106831
                Robert
                Participant

Good plan. I hear the dental plan for jugglers following travelling circuses are really lousy. Not to mention the accommodations if/when travelling at sea.

Are you close to your goal ? (of learning how to do it)

January 25, 2005 at 3:38 am #106832
                  maxini
                  Participant
                    "Robert" wrote:
                    Are you close to your goal ? (of learning how to do it)

Not yet, but making steady progress. The thing is, as soon as I surprise myself with being able to keep the balls in the air for a little bit longer.. the revelation that I’m actually juggling makes me start thinking of what it is that I do right, which inevitably causes me to screw up. Need some more time, but will get there.

January 25, 2005 at 4:00 pm #106833
                    Robert
                    Participant

Fan va rutti! (jeg vet ikke om dette er en vanlig forkortelse, men noen svenske kompiser sier det til stadighet, og betyr rutinerad. Rådigt/rådit, sier de også ganske så ofte.) Svenske piker som heter Frida har kanskje verdens vakreste øyne. Sånn helt apropos.

January 25, 2005 at 11:26 pm #106834
                      malcom
                      Participant

The Ramones-Rocket to Russia.

January 26, 2005 at 3:57 am #106835
                        maxini
                        Participant

Kan inte erinra mig om att ‘rutti’ skulle vara en vanlig förkortelse, men Ã¥ andra sidan har jag inte sÃ¥ bra koll pÃ¥ alla uttryck som förortskidsen i Stockholm hittar pÃ¥. VarifrÃ¥n i Sverige kommer dina kompisar?

Menar du förresten att alla svenska tjejer som heter Frida har vackra ögon, eller extrapolerar du intrycket du fått av en alldeles särskild Frida på alla Fridor? Själv känner jag inte en enda Frida så jag kan varken bekräfta eller dementera saken.

Norska är ibland lite förvirrande för mig. :roll:

January 26, 2005 at 9:24 am #106836
                          Robert
                          Participant

Hennesand/Hännesand ? Tror jeg. I hvertfall Frida. Jeg tror jeg "extrapolerar" fra en Frida over til alle som heter det ja. Hmm… jeg som trodde nesten alle svenske jenter heter Frida. Eller Maria.
                            Forresten, hvordan går det med hun du flørtet med i tsjekkia ? Er det fortsatt på gang ?

January 31, 2005 at 7:13 am #106837
                            SG
                            Participant

Stanley Turrentine-Never Let Me Go

February 1, 2005 at 6:31 am #106838
                              maxini
                              Participant
                                "Robert" wrote:
                                Hennesand/Hännesand ? Tror jeg. I hvertfall Frida. Jeg tror jeg "extrapolerar" fra en Frida over til alle som heter det ja. Hmm… jeg som trodde nesten alle svenske jenter heter Frida. Eller Maria.

Du mÃ¥ste mena Härnösand. Det är inte särskilt mÃ¥nga svenska tjejer som heter Frida.. nu tror jag bestämt att du extrapolerar "din" Frida och ABBA-Frida – som om jag inte alldeles missminner mig för övrigt har norskt pÃ¥brÃ¥ – pÃ¥ hela sveriges kvinnliga befolkning. Du borde ta det lilla lugna och kolla fakta innan du drar sÃ¥ lÃ¥ngtgÃ¥ende slutsatser. Marior finns det dock gott om, det har du rätt i.

"Robert" wrote:
                                Forresten, hvordan går det med hun du flørtet med i tsjekkia ? Er det fortsatt på gang ?

Hmm jag har flörtat med så många på sistone så nu är jag inte säker på vem du refererar till, men om det är hon jag tror att det är, nämligen någon som jag vill minnas att jag i ett svagt ögonblick nämnde här på freakscene, så har jag bestämt att vi bara ska vara vänner.

February 1, 2005 at 6:16 pm #106839
                                Robert
                                Participant

Hmmm… okai, kanskje det bare er vill fantasi som gjør at jeg tror at omtrent alle svenske piker heter frida, malin eller maria.
                                  Bare venner, det er en bra ting om dere klarer å holde på det. Min erfaring tilsier dessverre at det kan være vanskelig å gå tilbake til kun vennskap dersom det har vært noe mer. Men nå aner jo ikke jeg om det har vært noe mer mellom dere heller da.
                                  Det virker som om det er mange søte piker i tsjekkia:)
                                  Det er forresten herlig å skrive norsk her, de har godt av å ikke skjønne alt som skjer her.

• Author
                                Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
                                ← 1 2 3 →
                                • You must be logged in to reply to this topic.
                                Log In
                                Proudly powered by WordPress | Theme: Illustratr by WordPress.com.